godmorron... + bilder!

Hejsan nu ska jag berätta lite om vad jag har gjort igår och vad jag ska gö idag ;)
Igår var jag i skolan sen så gick jag hem och åt mellis och titta lite på tv och sen tog jag bussen in till stan för att jag har ju konståkning då! När vi kom hem så sa min syrra att jag skulle hjälpa henne att duka sen så tittade vi på tv när vi åt met det var typ en saga på tv typ som askungen fast anolunda (Den var OTÄCKNADG) Stav.

Och idag så ska jag inte gö någa sp på dan men senare ska jag till mormor och sova över där för mamma och pappa ska på 40-års fest..... Så ser min dag ut !!

Kolla på mitt förra INLÄGG oxå och lammna gärna en kommertar om ni har förslag eller om ni bara vill fråga nåt ;) !!   <3 <3

Nu kommer tre bilder som JAG tagit ......




När jag var i stan igår så blev det så här när jag halkade på ISEN .....!! Duktig flicka....




Så här var det i morse när vi vaknade ljuset hadde brunnigt hela natten..... !!




Och så här ser det nu ut ute hoppas bara att det blir lite mera snö..... !! Men fint ärre! ;)


det var allt för mej nu jag hoppas att jag hinner blogga senare ;O) <333333333



Kommentarer
elin

snygga bilder <3

2012-01-22 20:49:09
URL: http://pyretelin.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!