till baka nu <33

HELGEN:   Hej inte blogg i helgen hann iget för jag var i ullared :) Ovh så var v ipå gekås ;)  Det var supere kul och utanför en resturange så hadde dom gjort ullared gekås köpsenter i lego det var super coolt n iska få lite blider på det snart men först så ska jag bara  berätta lite till och sen om hur dan har vart :) Ja ... vi bodde i husvagn två nätter på en camping i ullared med några andra :) Det var värkligen jätte kul :)



IDAG: Idag så har jag vart i skolan och vi hadde matte, slöjd m.m :D
Efter skolan så cyklade jag hem till malin med felicia och julia men julia skulle inte vara med oss
hon skulle bara ta sällskap hem :D När vi skulle äta mellis så kom julia tillbaka och sa att hon hadde låst in sin nyckel hemma hos sig så hon fick vara men oss :) Och nyss så gjorde jag läxan det gick bra ....


SNART: Snart är det tv time :) Ängkligen hemma ..... YHEEAA !!



 


 



 



Heeh fanns en bild till men det gåår inte att få fram den ......

Kommentarer
Anonym

Såklart jag kan ♥

Men du kan väl fråga julia för jag måste ju göra klart Fiffis!♥♥♥

2011-10-11 07:42:51
URL: http://sweethorse.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!