Speedway ;)

Idag skulle ju min lillasyster få prova åka speedway det fick jag men det var jättekul ;) Förlåt det  blev ju två inlägg av samma imorrse!!! eftersom det var första gången jag åkte så viste jag inte så himmla mycket!!! Så jag råka sladda det var lite lästigt känndes som jag skulle ramla ;) <3 Här kommer det lite bilder ifrån idag : 



                          
                           
                           Det här är jag närr jag åkte ;) 









                          


                                  Det här är oxå jag <3 KUL!!!!! 







                   


                                           Det här är jag efter Det car jätte varmt med alla kläder ;)  
                    
                                          Nu kommer en sista bild på min syrra! 





                                       



                                      Min syster Linn ;) thihi !!! Sista inlägget för idag blir nor mer ikväll..... <3







                                      




                                             

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!