nu ska jag..... + hiss och DISS

hej har vart i skolan idag och så har vi  fotograferat oss i klassen  (i skolan) och DATORN som gäller :)




                                 HISS + DISS :    




                                                                   HISS 





                                          Converse funkar alltid :) 







                                                                  DISS 





                                    

Jag tar en blogg paus

jag tar enblogg paus för jag orkar inte blogga på ett tag nu men vi hörs!!
 


DISSAR att Nea på sweethorse.blogg.se har blogg paus :( 




                              Nu blir det inte mera bloggande idag men något annat med datorn :) 




                          SÄGER JAG TILL ALLA LÄSARE OCH ALLA ANDRA <3




                          






                                             

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!