Nu så är jag tillbaka :)

Hej har inte bloggat på ett tag det beror på att det har vart två kalas i helgen och igår till idag så sov min kusin över hos mig :) men här ska bloggas :) nästa vecka så börga rskolan igen :( inte alls kul men... det som är bra e att träffa alla igen men inte lektionerna :/ hehehe .....  nu kommer en bild ifrån kalaset som Emilia och Malin hadde i torsdags :D                               



                                            ja den blev liten men vi hadde smink i hela ansiktet :D det var tävlingar man skulle ha ögonbindel på sig sen sminka :)    HEJSVEJS ! :D

Kommentarer
ida

ja det ska bli kul att träfa alla i gen.... det ska bli kul också och träfa alla 5:or som jag inte jag har gort på länge.ses alle

2011-08-18 09:28:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!