Hejsan kan förklara.....

Hej jag sa att jag var tillbaka men har inte skrivigt på några dar för det gör lite trögt på sommarlovet och min dator har typ sommarlov oxå nu men snart skola :/ och så har jag vart hos min kusins mormor och hon (min kusin ) var ju med där jag sov där vtå nätter och så red vi på en handikaps häst som heter Rasmus :) vi skulle rida rasmus och julius men julius hadde ont i hovarna :( och så har dom tre stall katter :) en mamma och två kattungar så sööta........ <333 nukanske in´te min dator vill ha sommarlov längre vem vet ska nog inte bara nörrda mig vid blogg utan fb och nja vat inte men för seee men nu ska ni få se en bild när min dator har sommarlov !!!                                           





                       njaa... jag kanske oxå somnar på lovet :) 





 HEJSVEJS SKRIVER IMORRN (HOPPAS JAG) :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!