hejsan hojan :)

hej igår var jag fortfarande sjuk :( inte alls kul..... men idag är jag feber fri så kan gå till skolan imorrn efter som att vi börgade i skolan idag så visste ju jag inte vilken klass jag skulle vara med i men fiffi sa att jag var med i samma klass som henne :) men nea kom i en annan klass :( jaja.... vi får se hur det är i skolan imorrn men det känns inte som att det är sån skilnad jag ska ju börga 5an men det känns som 4an fortfarande :/ aja.. kommentera gärna mina inlägg och läs bloggen ofta vill du komma till fiffis blogg tryck HÄR!  och neas blogg HÄR! Tack att ni läste :) vi SES :D

Kommentarer
Milla- första webbshowen ute!

Heeeeej, ♥, du har en jättebra blogg:) allt bra med deeeeej? :) ♥

2011-08-27 10:31:51
URL: http://typsaam.webblogg.se/
alicia

Ja tack det är bara bra med mig ds?

2011-08-27 10:49:15
URL: http://allenorberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!