har haft en halv kass dá :/

ja jag åt ju frukost gick ut och sen inget att jö på flera timmar alla kompisar ingen hemma typ elr. sjuka .... :( det var ass trist .... :/ men sen fick jag tag på en kompis men kl:4.45 skulle dom åka på speedway då fick ja gå hem och nu inge att jö igen men ska snart äta :) iallafall något bra har det vart :) tummen upp för det och sen kanske jag ska sova över hos mormor så då ska vi väll hitta på något att jö imorrn då. det blir säkert BAD !!! :) kanske skriver imorrn isåfall imorrn kväll :) så om ni  inte läst detta ikväll så behöver ni inte gå in tusen gånger och tängka hon skriver ju inget så vad hon är tråkig för nu har jag berättat att jag kanske skriver imorrn kväll isåfall :)  ha det bra :) fortsatt trevlig kväll på er kommentera gärna och gå in på bloggen ofta ;) 



                                         

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!