:( finns inget liv :(

hej idag var det ju skola som vanligt ...... och sen skulle mina 3 bästaa vänner va då fråga ja om jag fick va mee och då sa dom vet inte då frågade jag en av dom vid maten då sa hon ja och när vi skulle hem sa dom att det inte gock det kanske inte låter så farligt men det så himmla jobbigt...... och nu ringer dom och säger att jag inte låter fiffi va men när jag och en annan bästis är och det var ju typ 1-2 månader sen :( Är jävla besviken....... 






                                          FINNS BARA JAG OCH MINA TÅRAR !!!! :( :( 





                            Skriver mera senare ........    !!!!!
                                       




                                                  

Kommentarer
Kajsa

Nej men fy:( Finns <3

2011-09-02 22:10:07
URL: http://kajssat.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!