Dagens inköp :)

Hej idag var jag ju och spela fotboll :) och vi var på stan på eftermiddan :) mitt inköp : 



                                        Ett par jätte

                                     mysiga vantar STADIUM 49.90 :-





                                               En jätte
                                           snygg klocka finns i andra färger UR OCH PEN 200 :- REA ! :) 


                                              Två mysiga
                                           kuddar till sängen :) finn i andra färger ÅHLENS 2 FÖR 149 :-




                          Det var det jag köpte idag och jag är väldigt nöjd :) och så är jag glad att ni skriver så
                          mycket kommentarer det är super kul. fortsätt så :) Ha en fortsat trevlig dag KRAM <3

Kommentarer
Tina

Hej. Följa varandra via bloglovin? :)

2011-08-28 20:55:12
URL: http://tinanj.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!