Vet intee .....

Hejsan idag vet jag inte vad jag ska göra ..... kanske kompis och är så GLAD !!
för att det var något fel förut så jag inte kunnde ladda upp bilder till bloggen men nu går  det igen <3 :P
Så kommer en liten bild snart ...... Först ska jag berätta lite om kalaset igår : Nja det var väl ganska kul '
Jag en kusin som är 9 två kusiner som är 7 en som är 5 och en som är 2 gick till lekparken igår
de var lite ansvar och när 2-åringen ramla ville hon inte va där du gick vi en promenad istället ;) 
                


                                                             BILD TIME !! ;)  





                      



Kommer ni ihåg bowlingen som jag har berättat om ?? jo jag hadde tofs på mig och när jag tor ut det så blev det ganska låckigt ;)



                                                                 Skriver senare :)

Kommentarer
- bbella aka huuynh ::

fin bild ^^

2011-10-02 14:00:21
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!