Oj då ...

Nej men hej igen jag har anmält mig till en tävling och då så ska jag bara berätta lite om den :) Den är på bloggen : flavoured.blogg.se min dator är lite knäpp så jag kan inte gö så att ni klikar på den så kommer ni till bloggen ..... •Gilla E.lf. Cosmetics på Facebook [LÄNK] •Gilla min blogg på Facebook [LÄNK] •Lägg till mig på Bloglovin [LÄNK] •Kommentera och skriv att ni är med. (om ni skriver ett inlägg om tävlingen, så kopiera även länken till det inlägget). •För att öka era chanser att vinna kan ni skriva och informera era läsare om tävlingen (låna gärna bilden nedanför). Lycka till! Tävlingen avslutas den 20 oktober. Obs! Gör ni inte allt det här blir ni automatiskt diskade. Viktigt! Det är en hemlig goodiebag vilket innebär att du inte alls kommer vinna produkterna på bilden nedanför. Priset får ni reda på när tävlingen är avslutad och en vinnare är utsedd! Så ser det ca ut så in och kika :) Är ni gulliga <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!