Kom hem nyss .....

Hej jag kom nyss hem ifrån skolan idag hadde vuí bland annat NO och IDROTT :)
på NO´n så patade vi bara och på IDROTTEN så hadde vi fotboll :)
Nu så tittar jag på tv och bloggar snart ska jag titta om det hänt något på facebook
Sen ska jag göra lite läxa och äta mellis :/ Och ikväll ska vi till mina kusiner min
ena kusin har fyllt så vi ska dit :) 









                                       Nu måste jag påminna om att det är veckans blogg på gång .......


                                        Anmäl dig på bloggen :) Kramar  och hoppas på en bra dag :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!