JAA :)

Hej och JAA !! :)  Ni kanske undrar farför jag är glad ?!
Även om ni inte vill det så berättar jag : Det var när jag kom hem ifrån skolan jag tittade posten och då fann det ett paket där och jag läste vem det var till och du stog det mitt mann där på :)
Jag uppnade paketet när jag kom in och  då så var det en film där i det var spy kids i 3D Jag tror att jag kanske set  den men i så fall var det ass länge sen och inte i 3D :P 
Så jag gick till tv rummet och på filmen stog det : 3D glasögon ingår :)
Så jag satte i skivan och povade om det gick och det gjorde det :)
Tittade inte på den men jag och familjen kanske gör det ikväll ellr. någon annan dag för det fanns 4 par 3D glasögon sen när jag tittade i paketet igen låg det 2 bio biljetter till spy kids 4 :)
Vet inte vem jag ska gå men riktigt men ...... 


          och tack vare att jag fick 
detta var för att jag 
anmälde mig till en 
tävlig på nicelodion (STAVNING) 
så jag vann :) :) 
Är super glad för det ;)  





Och idag var jag ju i skolan och senare har jag fotbolls träning nu ska jag väll gå ut kanske så fint väder :) 


Får skriva senare ellr. imorrn <3
                                


Kommentarer
julia

hej hej och grattis!!! Är det inte en väldigt liten chans att vinna på nickelodeon? :) Grattis, jag blev också glad när du vann heheh ;)



//Julia

2011-09-27 17:46:09
URL: http://chiilly.blogg.se/
Sandra

Läs gärna mitt inlägg om "Fler kamphunar tas hand avpolisen" och skriv gärna vad du tycker om det.

Kamhundar: http://saandriiiee.blogg.se/2011/september/fler-kamphundar-tas-hand-av-polisen.html#comment



Och sen kanske du vill vara med i mina inlägg om "Believe in yourself" där jag har skrivit om utseende och mobbning, där jag vill hjälpa andra att få upp deras självförtroende. Du kan också hjälpa till med att skriva om något som hänt dig, hur du fick upp till självförtroende m.m skriv om det till [email protected] du får vara anonym men skriv det isf =) Du kan hjälpa så många andra på detta vis! =)

Kram!

Believe in yourself: http://saandriiiee.blogg.se/2011/september/believe-in-yourself.html#comment

2011-09-28 14:27:38
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!