JA!!!!!!!

Idag så skrev jag att jag inte kunnde vara med på GIH = Östernäskespelen men jag och mamma åkte dit och skulle titta på och då var jag med 5 i min klass och jag var med på tre saker :) Det gick lite sådär för mig men kul var det så klart !! :) Och STORA MELLÖSA FICK MÄST PRISER AV ALLA MEN DOM ANDRA SKOLORNA VAR OXÅ BRA!! :)  och jag fick lite kommen tarer i morrse :


Anonym : Det beror på jag kan kolla upp det! :)

Felicia : Men jag kom :)  <33333333

Nea jag kom ju a alla fall och tack så jätte mkt för att du vill hjälpa mig <3333

Nu vet jag inte vad jag ska göra men vi får se :) Kanske skriver mera senare :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!