idag Så var det Stan :)

hej hej jag hadde fått en  kommentar på då när jag var så arg. och den var av Kajsa elr. kaisa kommer inte ihåg hehe..... och vad gullig du är men det är bakom oss alla. vi blev sams nu :) Men det var väldigt snällt av dig :)
och idag så var det så att jag Nea fiffi Julia var på stan :)
Dagens inköp: 



                               Detta var det jag köpte
                             idag :) och ja det var jäääättte kul att gå på stan :) 



                        Jag skriver mer imorrn :) hehehe........ jag tror att det var fotbolls  match :)


Kommentarer
BeQ

Hejhej! Har frågestund för första gången idag! :) Lust att ställa en fråga, då?



http://beq.blogg.se/2011/september/fraga-pa.html#comment

2011-09-05 18:23:44
URL: http://beq.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!