Hemma nu :)

Hej nu äe man hemma ifrån skolan :D Så.. sönt ...
Och idag var det skoljoggen men skolan då såklart :) 
Och jag sprang 8 varv inte jätte bra inte så bra kondis men ....
Och senare ikväll ska jag och bowla :) Ska bli super kul :)
Skriver mera imorrn för jag kommer hem vid 9 och då orkar jag nog inte sätta på datorn <3
Jaja Ha en super bra helg KRAMAR IFRÅN MIG :)


                                                   OBS! 

JAG SKA VINNA PÅ BOWLINGEN HAR JAG JU REDAN BESTÄMT
  :)
  




                                               






                                                                   

Kommentarer
amelia

sV: tacktack :)

2011-09-16 15:20:59
URL: http://ameliazakrisson.blogg.se/
Julia<3

Lycka till!!! Pussar och kramizzar från mig :) <333333

2011-09-16 20:00:55
URL: http://chiilly.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!