Hejsan svejsan :)

Hejsan svejsan här är jag igen ;) Och idag ska vi ha kalas för mamma fyller :) Eller hon fyller på måndag men vi ska ha lite kalas för släkten idag :P Det är ca: 26 personer som kommer :) Ja och igår skrev jag ju att linn var sjuk men det var bara tillfäligt hon var bra på dan sen så det går SUPER :) Och igår kväll var jag på the rock ;) Men några kompisar hadde jättekul TACK FÖR EN SUPER TJEJ TJEJER OCH KILLAR :P Ja har heller inte städat färdigt so det ska jag väll gö snart :/ SES Kanske senare beror på när alla åker hem :)

Kommentarer
Nathalié - Extrem barnlängtan och snart händer det <3

Hej hej, hoppas att allt är bra? =)



Har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Bland annat smycken för 250kr, inredning, Personlig almanacka m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen eller i direkt här http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html .



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt,



Kram Nathalié

2011-09-24 11:48:16
URL: http://yarp.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!