Igår ;) <3

Hejsan hojsan igår väktes ja 7.30 av
min syster :( Inte så snällt .....

När ja vakna så känndes inte som julafton
för det var en grööön jul iår :-(

Litesnö kunde de va ialla fall .....

Men vi min familj va hos mormor
och fira :-) Det var kul

Jah titta på kalle anka och sen
kom tomten då blev ja faktiskt
lite rädd ett tag ..... :P

Hihuu nu har vi gäster och
har spelat kinect på XBOX360 ;)

Det kanske inte gick yättebra för mej ....

Hoppas ni hadde en bra dah igår
så kanske jag bloggar mera imorrn <3



Kram (Kan inte lägga ut bild på det jag fått för att
jag har tappat bort min USB sladd till mobilen) :-(

Harre bra puss och kram <3

Kommentarer
EMMAS!- julkalender i bloggen

Hej =) jag har tjänat över 1000 kr på min blogg den senaste veckan, har tipsat hur jag gjort här:



http://eemma.se/2011/december/shiiiit-har-tjanat-over-tusen-spann-pa-mindre.html#comment



förlåt om du inte gillar bra tips :D kram!

2011-12-25 23:49:14
URL: http://eemma.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!