Hemma nu :)

Hej nu har jag ätit och är hemma ifrån sista konståkningsträningen
för i år ... :/ Det känns lite sådär men imorrn måste jag upp tidigt för att
vi har uppvisning imorrn  TAGGAD ;D

Och idag i skolan hsdde vi elevens val :) Det var super kul
Jag valde julpyssel så då gjorde jag tomtar och en ängel
men jag blev typ mobbad för min ängel för dom sa att de
såg ut som en höna :) + :( Lite kul faktidkt men det var ju inte
så att jag blev ledsen då precis ..... Ja, ja så var min dag

Pöss och kram // Alicia <3333333333333

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!